NA SKRÓTY:
STRONA DNIA:
Agencja public relations Poznań
Agencja prmocyjno reklamowa Locco Event to poznańska firma specjalizująca się w organizacji imprez integracyjnych, spotkań firmowych, bankietów oraz wszelkich eventów. Agencja zapewnia pełną obsługę stoisk targowych, wynajmuje hostessy i zajmuje się merchandisingiem. Firma prowadzi różnorodne kampanie reklamowe stosując dostosowane do potrzeb klienta działań: kolportaż ulotek, marketing szeptany, mailing, reklamę bezpośrednią. Locco Event to również agencja public relations, dbająca o wizerunek firm, produktów i marek. |
|
Adres: http://www.loccoevent.pl/
S³owa kluczowe: agencja, locco, event, reklamowa, promocyjna, marketingowa, hostess, hostessy, poznaÅ„, poznaniu, public relations, kampanie, reklamowe, marketingowe, promocyjno reklamowa, organizacja, imprez, imprezy, firmowe, okolicznoÅ›ciowe, integracyjne, pr
Klikniêæ: 5
Wy¶wietleñ: 960
CTR: 0.52%
PageRank: 4
Dodano: 11-09-2009
|
wpis umieszczony jest w podkategoriach:
powrót:
Podobne strony:
mlm - Suportio to portal spoÅ‚ecznoÅ›ciowy dla managerów marketingu wielopoziomowego i sprzedawców bezpoÅ›rednich. Jego celem jest niesienie pomocy swoim użytkownikom, dlatego Suportio to przede wszystkim zbiór starannie dobranych narzÄ™dzi usprawniajÄ...
|
|
Badania marketi... - Wykonujemy badania społeczne i marketingowe. Badania mystery shopping, badania satysfakcji i lojalności klienta, satysfakcji pracowników i wiele innych. Zapewniamy solidność i terminowość, dopasowujemy się do potrzeb klienta.
|
|
E-biznes - Cześć! Jeśli kiedykolwiek miałeś problem ze znalezieniem czasu na pracę dla własnej firmy w sieci, to chciałbym Ci udzielić kilku rad. Pamiętaj czas to duża forsa!!! Więc nie marnuj tego czasu na przeglądanie nieciekawych i mało istotny...
|
|
Flagi i bannery... - Na łamach naszego serwisu znajdziesz dziesiątki ciekawych informacji na temat reklamy zewnętrznej. W prosty i przyjemny sposób wprowadzimy Cię w tajemniki flag reklamowych, bannerów, wydruków wielkoformatowych czy systemów wystawienniczych. S...
|